مهمانی از استانبول ودیدارمجدد درنمایشگاه
نوشته شده توسط : alizadeh

محل استقرار شرکت La Pinta در شهر استانبول ترکیه میباشد .با وجود این که این شرکت قبلا مراوداتی با شرکتهای اهل ایران خویش داشته ولی برای اولین بار بود که نمایندگانش به جمهوری اسلامی ایران مسافرت می کردند .آن ها معتقد بودند قدرت خرید مردم در جمهوری اسلامی ایران بر بر خلاف تصورشان،ضعیف است و توان خرید محصولات لوکس،با کیفیت و گران قیمت را ندارند .
به گزارش خبر نگار بین الملل وبسایت صنعت کفش- این کمپانی در سه روزه نخستین نمایشگاه پیروز به عقد قرارداد جدید نشده بودند و فقط حسن نمایشگاه برایشان دیدار مجدد با همیاران گذشته و شرکتهایی بود که در ترکیه با آن‌ها قرارداد امضا کرده بودند .نمایندگان این کمپانی از نظم و ترتیب مو جود در نمایشگاه مضاعف راضی بودند .این کمپانی تولیدکننده کفش به عنوان متاع نهاییست .
کمپانی Quanzhou Ying Run Machineryاز مرزوبوم چین ،که از قبل با یک عدد از شرکت های ایرانی در تهران همکاری داشته برای اولین بار در نمایشگاه شرکت کرده بود و تولیدکننده مواد نخستین ایجاد کفش،دستگاهها و اتومبیل آلات مربوط به ساخت کفش و قطعات یدکی این ماشین آلات می‌باشد .


به گزارش خبر نگار میان الملل وبسایت صنعت کفش -مسئولان این شرکت نظم و ترتیب نمایشگاه راضی بودند ولی غالب به عقد قرارداد با طرفهای اهل ایران نشده بودند والبته ازین امر شگفت‌زده هم نبودند .زیرا کمپانی خود را تولیدکننده تولیدها یگانه میدانستند که بالتبع برای همگی مراجعین جذاب نبوده .به نظر میرسد،وجود رقبای دیگر خویش در نمایشگاه را که تولیدات شبیه ایجاد می نمایند تا حدودی فعالیت آنان را ایراد کرده هست .
رییس اتحادیه سراجان گفت: اکثری از شرکت‎کنندگان ترجیح می‎دهند در مکان فعلی خود در نمایشگاه سال آینده غرفه داشته باشند به این ترتیب حتمی هست از امروز برای سالن‎های نمایشگاه آینده رای‎زنی و گفتگو شود تا تغییرات جغرافیایی حداقلی باشد .





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: